شناسهٔ خبر: 16147 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

موسوی‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

توضیحات مدیرعامل رجاء درباره تجمع‌کنندگان مقابل مجلس/ معترضان کارمند رجا نیستند

سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل شرکت رجاء با بیان اینکه هیچ‌یک از تجمع‌کنندگان دیروز مقابل مجلس کارمند رجا نبودند گفت: این افراد با شرکت پیمانکاری طرف قرارداد هستند و معمولا هرساله در آذرماه پس از اتمام قرارداد شرکت‌ها و برگزاری مناقصه جدید این مشکل ایجاد می‌شود که از برخی مهمانداران پیشین که با شرکت قبلی همکاری داشتند٬ استفاده نمی‌شود.

سیدحسن موسوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره تجمع دیروز یکشنبه ۶ دی‌ماه عده‌ای که خود را کارکنان شرکت حمل و نقلی رجاء می‌نامیدند در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از معترضان کارمند شرکت رجاء نبودند و قراردادی با رجاء ندارند.

وی ادامه داد: امور راهبری قطارهای شرکت رجاء طی مناقصه و فراخوان‌هایی به شرکت‌های مستقل پیمانکاری واگذار می‌شود و این شرکت‌ها با برنده شدن در مناقصه به مدت یک‌سال امور راهبری مثل ارائه خدمات مهمانداری٬‌ نظافت و تهیه و توزیع مواد غذایی را بر عهده می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقلی رجاء افزود: این افراد با شرکت پیمانکاری طرف قرارداد هستند و معمولا هرساله در آذرماه پس از اتمام قرارداد شرکت‌ها و برگزاری مناقصه جدید این مشکل ایجاد می‌شود که از برخی مهمانداران پیشین که با شرکت قبلی همکاری داشتند٬ استفاده نمی‌شود.

موسوی‌نژاد با یادآوری اینکه مهماندارنی که با آن‌ها قطع همکاری شده پس از مدتی با شرکت پیمانکاری دیگری قرارداد می‌بندند و به تدریج جذب می‌شوند٬ گفت: همواره به شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد خود توصیه کرده‌ایم که از همان مهمانداران قبلی برای ارائه خدمات به مسافران استفاده کنند ولی برخی شرکت‌ها از مهمانداران خودشان بهره‌ می‌برند و نمی‌توانند با همه مهمانداران پیشین همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه این مسئله به صورت مقطعی هرساله برای برخی از مهمانداران قطار ایجاد و پس مدت کوتاهی برطرف می‌شود٬ اضافه کرد: شرکت رجاء نمی‌تواند به شرکت‌های پیمانکاری خود الزام کند که از مهمانداران قبلی استفاده کنند و طبق قانونی چنین اجازه‌ای ندارد/.

نظر شما